TIEDOTE: Vuoden 2014 sukukokous pidetään Helsingissä

26.2.2014

SUKUSEURAN SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SUKUKOKOUS PIDETÄÄN HELSINGISSÄ 14. KESÄKUUTA 2014

Okkonen-Ockenström -sukuseura ry:n hallitus on päättänyt kokouksessaan (26.2.2014), että se peruu ilmoituksensa, jonka se antoi viimeisimmässä uutiskirjeessä, jonka mukaan kokous olisi Kuopiossa. Hallitus on päättänyt pysyä vuoden 2012 sukukokouksen tekemässä päätöksessä, jonka mukaan kokous pidetään Helsingissä. Kokouspaikkakunta olisi voitu vaihtaa, mutta vaihtamista ei nähty tarpeelliseksi, joten Helsinki olkoon seuraavan sukukokouksen pitopaikkakunta.

Sukuseuran hallitus tulee julkaisemaan tulevasta sukukokouksesta sääntöjen määräämällä tavalla kutsun (julkinen ilmoitus), joka toimitetaan myös kaikille jäsenille. Sukuseuran jäseniksi katsotaan sellaiset henkilöt, joiden jäsenyys on voimassa. Jäsenyyden voimassa olon varmistat parhaiten, maksamalla sen sukuseuran tilille.