Sukuseuran aikaisemmat julkaisut

SUKUKIRJAT
Okkonen-Ockenström Sukukirja ilmestyi vuonna 1950. Laajuudeltaan kirja oli 112-sivuinen ja kaksi sukukaaviota liitteenä. Painopaikkana Oulu: Marjamaa Oy.

Sukuseura julkaisi vuonna 1968 250-sivuisen sukukirjan, nimeltään Okkos-kirja. Kirjan toimittamisesta vastasi silloinen esimies Pauli Oulasvirta. Painopaikkana Lohja: Lohjan Sanomalehti- ja Kirjapaino Oy.

Vuonna 1986 julkaistiin Okkos-kirjaan ns. täydennyspainos, jossa 250-sivua. Kirjan toimittamisesta vastasisavat Eero Oulasvirta, Reino Okkonen ja Pentti Okkonen. Painopaikkana Oulu: Oy Liiton kirjapaino.

Okkos-kirja 2000 ilmestyi 300-sivuisena ja kovakantisena. Kirjan toimittamisesta vastasivat Ulla Eirola, Marjatta Mäkinen, Pasi Ockenström, Eero Oulasvirta ja Jorma Vappula. Painopaikkana Pieksämäki: Raamattutalo Oy.

Okkos-kirja 2012 ilmestyi yli 650-sivuisena ja kovakantisena. Kirjan toimittamisesta vastasi Pentti J. Jänkälä. Kirja julkaistiin16.6.2012 Sotkamossa olleen sukujuhlan yhteydessä. Painopaikkana Sastamala: Vammalan kirjapaino Oy.

VUOSIJULKAISUT
Sukuseura on julkaisuut sukujuhlien välissä ns. vuosijulkaisun, jossa on kerrottu mm. sukutiedoissa tapahtuneista muutoksista. Julkaisuissa on ollut myös eri sukulaisten muisteluita ja kertomuksia sukumme eri vaiheista tai joidenkin sukulaisiemme elon kulusta.

Vieressä ovat niiden vuosijulkaisujen kannet ilmestymisjärjestyksessään , jotka sukuseuran arksitosta löytyy.